Witamy na stronie Gimnazjum nr 36 w Krakowie!LogowanieRejestracjaKontaktSzukaj 1,022,881 Unikalnych wizyt
NAJNOWSZE ALBUMY
Szlakiem ruchomych szopek krakowskich
Kraków z perspektywy Wisły - Bulwary Wiślane
English Day 2012
Sobotni wyjazd na narty
Zobacz całą galerię
XV MIKOŁAJKOWY TURNIEJ HALOWEJ PIŁKI NOŻNEJ SZKÓŁ ŚREDNICH
Sport
1. ORGANIZATOR:

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 14 w Krakowie

– XXX Liceum Ogólnokształcące im. Św. Brata Alberta - Adama Chmielowskiego

2. MIEJSCE I TERMIN:

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 14 w Krakowie, os. Dywizjonu 303 nr 66

10 grudnia 2010r w godzinach 8.30 - 13.30 i 13.40 - 18.40 – faza grupowa

11 grudnia 2010r w godzinach od 8.30 – faza finałowa

3. CEL TURNIEJU:

  1. Krzewienie kultury fizycznej wśród dzieci i młodzieży.
  2. Propagowanie piłki nożnej jako środka do aktywnego spędzania czasu wolnego.
  3. Wychowanie przez sport.
  4. Popularyzacja wolontariatu wśród młodzieży ponad-gimnazjalnej.
  5. Tworzenie „wzorców” zachowań w zakresie aktywności fizycznej.
  6. Zwiększenie sprawności i wytrzymałości fizycznej.

4. KATEGORIA WIEKOWA:

1. W turnieju mogą wziąć uczniowie szkół średnich, rocznik 1991 i młodsi (możliwość weryfikacji przez organizatora, obowiązkowa ważna legitymacja szkolna).

2. Drużyna będzie zdyskwalifikowana, jeżeli w zawodach będą brać udział zawodnicy z roczników starszych niż w regulaminie.

5. SPOSÓB ROZGRYWEK:

Turniej zostanie rozegrany w eliminacjach w pierwszym dniu w czterech grupach po cztery zespoły, systemem „każdy z każdym". Zwycięzcy grup i 2 miejsca grają na drugi dzień w dwóch grupach finałowych „każdy z każdym”, po wyłonieniu pierwszych miejsc w grupach finałowych następuje gra na krzyż z drużynami, które zajmą 2 miejsce w grupie o wejście do finału. Przegrani z tych par walczą o miejsce 3. Mecze będą się odbywać na sali gimnastycznej o wymiarach 32x16m.

  • Kompletną listę zgłoszonych zawodników (max.10 osób), należy złożyć w dniu turnieju przed jego rozpoczęciem z rokiem urodzenia.
  • Zawodnicy muszą wystąpić w strojach sportowych z numerami na koszulkach wpisanych na liście zgłoszenia zawodników, numery koszulki muszą się zgadzać przez 2 dni turnieju (klasyfikacja strzelców).
  • Każda drużyna musi posiadać opiekuna – nauczyciela z danej szkoły, opiekun odpowiada za zachowanie swoich uczniów.

  • Drużyny należy zgłaszać w terminie do 2 grudnia 2010 do godz 15.00fax. 12 648-10-36, e-mail szkoły - sekretariat@zso14.pl

 

W razie zapytań kontaktować się tel. z organizatorem - p. Mirosław Zając 12 429-42-27 (dom) lub 500-54-56-01.

  • Obowiązują przepisy PZPN (futsalu). Dodatkowe przepisy gry zostaną podane w dniu turnieju.
  • Z sędzią może dyskutować tylko kapitan drużyny, który musi być zaznaczony w podanym składzie na liście zgłoszeniowej.
  • Drużyny grają po 4 zawodników (3 w polu+ bramkarz). Czas gry: w grupach 2x10 min, o miejsca 1-4 czas 2x16min.
  • Zmiany hokejowe w wyznaczonej strefie.
  • W przypadku równej ilości punktów o zajętym miejscu decyduje bezpośredni pojedynek drużyn zainteresowanych, następnie różnica bramek, ilość bramek strzelonych, ilość bramek straconych, dodatkowe tabele (dotyczy rozgrywek grupowych), w przypadku remisu zarządza się 3 karne, potem do pierwszej przewagi bramkowej.
  • Przypomina się opiekunowi, że przed rozpoczęciem meczu należy ustawić się na środku boiska w celu przywitania z przeciwnikami, a po zakończonym meczu należy nie zapomnieć o sportowym podziękowaniu za pojedynek zawodnikom drużyny przeciwnej.
  • Za nie sportowe zachowanie zawodnika na boisku i poza nim lub niedostosowanie się do poleceń organizatorów, cała drużyna będzie ukarana 2 minutami gry w osłabieniu. Zawodnik lub drużyna może być również wykluczona z meczu i turnieju.
  • Zawodnicy podczas pobytu na turnieju poruszają się tylko i wyłącznie w swoich strojach sportowych, tylko na obiektach sportowych szkoły.

6. NAGRODY I WYRÓŻNIENIA:

  • Zespoły, które zajmą miejsca od 1 do 3 otrzymają pamiątkowy dyplom ze zdjęciem, puchar i medale .
  • Najlepszy strzelec, zawodnik oraz bramkarz turnieju otrzymają nagrody rzeczowe (najlepszy zawodnik i bramkarz zostaną wybrani przez opiekunów drużyn, sędziów i organizatora).
  • Kubełki KFC


7. ORGANIZATOR ZAPEWNIA:

  • Sędziów z uprawnieniami MZPN,
  • Dobrą zabawę.
  • Nagłośnienie imprezy

 

8. INFORMACJE DODATKOWE:

  • ubezpieczenie we własnym zakresie,
  • wpisowe za turniej wynosi 50 zł (wystawiamy KP ), wpisowe prosimy zapłaci do 6 grudnia 2010 w sekretariacie szkoły,
  • ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do organizatora turnieju Pana mgr Mirosława Zając,
  • zastrzega się modyfikację regulaminu przed samym turniejem

DZWONKI SZKOLNE
1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.45 - 10.30
4. 10.35 - 11.20
5. 11.30 - 12.15
6. 12.20 - 13.05
7. 13.25 - 14.10
8. 14.15 - 15.00
9. 15.10 - 15.55
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
CERTYFIKATY


Gimnazjum nr 36 w Krakowie w katalogu Gwiazdor
Copyright © Janusz Gąsiorek 2009
White_n_Light Theme by: Smokeman
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Wygenerowano w sekund: 0.02